fredag 21 november 2014

En mysig skara

Min fina tjej på väg på disco ♡
Fredag. Äntligen! Gudars skymning så otroligt skönt det ska bli med sovmorgon imorgon. Dagen idag har gått fort och inneburit mycket jobb. Jag har haft ett bra möte med chefen, fått undan en del saker på kontoret efter en tid med väldigt många möten, fikat med mycket trevliga kollegan Peter och lunchat med prästen & vännen Anette. Hemma har jag surplat kaffe och te med Tove. Emelie har tillsammans med sin klass anordnat ett disco för klass tre och fyra idag. Min fina tjej, som håller på att bli så stor. Toves yngsta dotter Johanna har kommit hem och tidigare under veckan har vi utökat mängden boende här hemma med den mycket lilla hunden Tito. Det är egentligen Pernillas, Toves näst yngsta dotters, hund, men hon ska jobba i Sälen under vintern varför vi fick äran att inhysa ytterligare en liten vän i vårt hem. Mina hundar är chockat nyfikna och vi andra är bedårade. Trots hundar och discon finns bara en sak kvar att göra. Jag ska sova och det är mycket efterlängtat.

Inga kommentarer: