tisdag 3 juni 2014

Tillplattad

Mitt i all tidrusning, har jag fått tid för mammografi. Det är inte särskilt ofta som det är välkommet att bli tillplattad och att det idag är i fysisk form, förändrar inget på den fronten. Däremot är det väl en av de gånger det åtminstone går att säga att det är befogat, för nån koll då och då är trots allt att föredra i såna sammanhang. Tillplattningsdagen till ära har jag dessutom tagit semester. Förutom omformningen av framstycke, så ska jag valla morsan på några affärer. Hon har bestämt sig för att göra om hemma, så jag gissar på att det är såna affärer som står i fokus. Antagligen kommer det här att bli en rätt trevlig dag, om man bortser från plattfallet då. Gomorron då med andra ord :)  

2 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ha en fin dag, platt eller inte!

Ulrika sa...

Tackar Spader, dagen blev bra och platt. Hoppas din oxå varit strålande :)