tisdag 18 mars 2014

Grattis älskade Carro

Vackra Carro
Ännu en födelsedag med besök på kyrkogården. Idag fyller Carro år. Emelie säger att man inte slutar att fylla år bara för att man är död, så 24 år blir Carro idag. Hon skulle, om hon inte hade valt att lämna oss, ha önskat sig stekt falukorv och mjölkstuvade makaroner till middag. Det gjorde hon alltid när hon fyllde år och det var en av hennes absoluta favoritmaträtter. Min vackra förstfödda dotter, du som kunde skapa en nalle av en lakansstump, skriva direkt ur hjärtat och var den starkaste person jag någonsin träffat. Om du bara visste hur mycket jag önskar att du vore kvar hos oss. Jag älskar dig min lilla gumma, som egentligen skulle ha varit stor nu. Jag älskar dig så enormt mycket. Hoppas du har en underbar födelsedag och att du firar den med din underbara bror. Puss och kräm mitt underbara barn.

<3
Ännu en födelsedag..
  

Inga kommentarer: