fredag 3 januari 2014

3. En grej jag skulle vilja lära mig

Ett tag, närmare bestämt förra vintern, trodde jag att jag ville lära mig att åka längdskidor. Det ser så otroligt fritt ut att sväva fram över de vita vidderna typ. Det visade sig att det ville jag inte! Herre jösses så tråkigt det var de säkert tre metrarna jag försökte. Ingen av dessa metrar kändes ens i närheten av att sväva heller, så nej jag vill inte lär mig att åka längdskidor. Däremot vill jag lära mig att dyka.. tror jag. Bara det inte visar sig vara lika trist som att åka skidor så. Så det är grejen, sakne jag vill lära mig då, att dyka.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Okej! Dyka? Spännande. Längdskidor, no so much!

Tess sa...

Längdskidor är okej när allt glid är framåt... ;-)

Men dykning lockar mig inte, det är nog för att jag höll på att drunkna en gång när jag var i sjuårsåldern eller så.

Miss Upsey Daisy sa...

Dyka är skoj .. de flesta gillar. Nu har jag ju inte dykt på femton år men ... änd.

Ulrika sa...

Oj så eniga ni verkar Spader och Tess ;). Tur att det gick bra Tess, läskigt! 15 år går fort och det är antagligen som att cykla.. eller iaf hoppas jag det Miss Upsey Daisy :)