söndag 26 januari 2014

21 22 23 24 25

21. Vråla high five.. high five.. jo jag skulle ropa high five.. Undrar om jag nånsin skulle vilja vråla high five? Antagligen, det borde ju hända hur många gånger som helst (;) )Fast nu kommer jag inte på en enda gång när det skulle vara. Så nä, jag kanske återkommer i frågan om jag fått nån klarhet i den.

22. Den tåls att läsas mången gång.. 

















23. Within temptation - många bra låtar och så bra texter.

24. Jag har tusen grejer jag borde ta ta i. Alla kartonger på övervåningen som borde knycklas ihop och fraktas iväg, källaren, hundarnas uppfostran, medan jag sitter här ser jag in under sängen och det finns nån odefinierbar tuss där att ta tag i, men det som jag verkligen borde ta ta i strukturen på mitt liv. Jag menar jobb kontra ledigt, så pass pigg efter jobbet att det finns ork att leva och inte bara vara. Fylla tiden som levs levande med energipåfyllande saker och undvika energislukande saker. Mer liv och glädje alltså, det är det jag borde ta tag i.

25. Se inlägg 19. kolla det här är ett fynd jag gjorde en gång. Jag struntar i att ta ett kort på den odiskade disken helt enkelt.


Inga kommentarer: