fredag 13 april 2012

Så rörd..

Öppnade förstrött min facebook-sida och noterade ett nytt meddelande, vilket snabbt öppnades. Orden som mötte mig var snälla ord, modiga ord och ord som berörde mig väldigt. En modig människa hade tagit sig tid att skriva ett meddelande där hon delade med sig av sitt tyckande och tackade dessutom för att jag delade med mig av min blogg. Kan meddela att inte ett öga var torrt, i alla fall inte nåt av mina, när jag läste det meddelandet. Riktigt rörd, riktigt glad och riktigt imponerad över att få så snälla ord till mig, kan jag bara från djupet av mitt hjärta säga Tack!

2 kommentarer:

Majan sa...

du är värd all respekt och positiva ord som finns, du är den
mest starka och positiva vän människa som jag har mött
kram majan
2012-04-14 @ 15:17:51

Ulrika sa...

Tack!! Du är väldigt stark och speciell vän & människa du
med så..
Kram tillbaka underbara Majan <3
2012-04-15 @ 20:14:42