onsdag 4 april 2012

Ont..

Efter att ha haft en dag med underbara döttrar (älskar så!) omkring mig, fick jag en liten energikick, diskade och lagade mat. Det kanske inte låter så stort, men det är det. Vissa dagar är det en omöjlighet att företa sig det överhuvudtaget, så när det blir gjort är det bara att göra vågen och jubla av förvånad glädje.

Trots det så smög den sig på mig igen från ingenstans, känslan av outhärdlig saknad. Jag saknar dem! Jag saknar Carro och Henke och jag vill ha dem här! Tittade på kort av dem, mina vackra barn. Det var ett dumt val, eller det var det väl kanske inte heller för det skulle inte ha gjort någon skilland om jag inte tittat på korten. Jag vill inte vara utan dem! Jag vill ha dem hos mig! Jag saknar dem och det gör ont att vara utan dem, att aldrig få träffa dem igen, att de är borta för alltid och jämt. Jag hatar att det är så!

2 kommentarer:

Patricia sa...

Kram hjärtat <3
2012-04-04 @ 06:39:15

Ulrika sa...

Kram tillbaka goding <3
2012-04-04 @ 21:45:48