söndag 25 mars 2012

Grattis Camilla

Grattiskram från en syster till en annan. Underbara döttrar jag har!      

Idag har vi i alla fall fått fira med skönsång, frukost på sängen och paket. Camilla fyller 20 år idag! Tänk, hon är vuxen?! Det spelar ingen roll, hur gammal hon än blir är hon fortfarande mitt lilla barn. Hon blev lite överraskad av morgonens körstorlek. Camilla trodde nämligen att det bara skulle vara jag som kom och sjöng och grattade på morgonen, eftersom Emelie är hos sin pappa ock komplexiteten är på vift. Det var vad hon trodde det. Visserligen kom jag och sjöng, men tillsammans med Emelie, Magnus, Eve, Chatrin och Raif. Var roligt att se henne bli både förvånad och glad. Catrin hade med en regnbågstårta som hon hade gjort. Var så himla Camilla, väldigt vacker och dessutom god. Hon fick blommor av Emelie och av sin farmor, ölkorv och godis av Emelie och Magnus och Hannah Montana kit och ett presentkort på systembolaget av Eve och kompani. Camilla verkade mer än nöjd. Vilken bra morgon det blev, sa hon bara hon väl vaknat till liv. Göttmos! Det medförde att det blev en himla bra morgon för mig med.
   
Grattis Camilla på din 20-årsdag! Kom alltid ihåg att jag älskar dig. Puss och kräm min underbara dotter <3

Inga kommentarer: